"לא בובה של אף אחד": הח"כית ה'סוררת' במסר תקיף

אסתי פלד No Comments on "לא בובה של אף אחד": הח"כית ה'סוררת' במסר תקיף

ח"כ טלי גוטליב תוקפת את הקואליציה במהדורה המרכזית: "אם מצפים ממני להיות בובה על חוט – שיחשבו שוב. אני נגד חוק בועז יוסף. לא חשבתי שהקואליציה צריכה לקדם חקיקה עם ריח כל כך רע בייחוד בתקופה כזו. יש לזה ריח של שחיתות"

צילום: קובי גדעון לע"מ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ופתחה במתקפה על רקע קידום החוק שיאפשר לראש הוועדה הקרואה בטבריה להתמודד לראשות העיר בבחירות. "בסופו של דבר אנחנו אמונים על זכויות אדם ושוויון בפני החוק ואנחנו לא מחוקקים חוק שבא להיטיב עם אדם ספציפי. הוא הוצנח לתפקיד, קיבל עדיפות וניצל את המנגנון. אנחנו לא רוצים ששרי פנים יצניחו ראשי ועדות קרואות כדי לאפשר להם להיבחר לאחר מכן".

לדבריה: "רון קובי לא הצליח להעביר תקציב ובמקום לצאת לבחירות נוספות כמו עושים בכל מקום, דרעי מינה ועדה קרואה".

"פורסמו הקלטות מאוד משונות בתקשורת שקדמו לחיקוק החוק הזה", הוסיפה. "אני לא רוצה לקחת חלק בחקיקה פרסונלית שעומדת בניגוד גמור לכל פרמטר".

"אני לא מצביעה נגד הקואליציה", הדגישה גוטליב. "אני מקוזזת. אבל אם מצפים ממני להיות בובה על חוט – שיחשבו שוב. אני נגד החוק הזה כבר חודש וחצי. לא האמנתי שהוא יגיע לקריאה טרומית. לא חשבתי שהקואליציה צריכה לקדם חקיקה עם ריח כל כך רע בייחוד בתקופה כזו. יש לזה ריח של שחיתות".

עוד הוסיפה ותקפה: "בחרנו ממשלת ימין אבל אני לא רואה כ"כ משילות ימין, לא סגירת מחסומים ביו"ש ולא איוש משרות ציבוריות…"



0 תגובות